نحوه خرید اکانت ps4

نحوه خرید اکانت ps4

ابتدا اکانت مورد نظر را ازکانال برای ادمین فروش Forward کرده و منتظر بمانید سپس برای شما درگاه پرداخت ارسال میگردد و پس ازپرداخت یوزر پسورد به شما تحویل داده میشود .

انواع ظرفیت ها: اکانت های هکی در2 ظرفیت به صورت آنلاین و آفلاین عرضه میگردد.

ظرفیت1: این نوع ظرفیت آفلاین میباشد به این ترتیب که شماباید پس از ریختن دیتا ونصب بازی دیگر دستگاه خود را به اینترنت متصل نکنید.پس ازخرید اکانت ظرفیت1 شما4ساعت فرصت دارید که افلاین شوید.

ظرفیت2: این نوع ظرفیت قابلیت بازی به صورت آنلاین وآفلاین را دارد.

ظرفیت 3: این ظرفیت شامل اکانت های هکی نمیشود ولی دراکانت های قانونی باید برای ورود به بازی به اینترنت متصل باشید وپس از آن هم هریک ساعت یک بار باید اینترنت شما متصل شود برای چک کردن لایسنس اکانت.دراین حالت شما باید بازی را درuser خود اکانت اجرا کنید.

توضیحات لازم: اکانت های هکی که درکانال ما لیست میشود ایمیل اصلی هستند وخطر بن شدن کنسول راندارند فقط باید توجه داشته باشید به هیچ وجه نباید اطلاعات اکانت از قبیل پسورد را تغییر دهید چرا که خطراتی ازقبیل بن شدن کنسول توسط سونی را برای شما درپی خواهد داشت.لازم به ذکر است پس از وارد کردن اکانت واد کردن بازی های مورد نظراز اکانت خارج شوید ودیگر هیچ زمانی وارد آن نشوید.

درباره ما: فروشگاه اینترنتی ما یک فروشگاه درزمینه فروش اکانت های هکی وقانونی با2 سال سابقه,فروش کنسول های بازی ازقبیل پلی استیشن(4و5) وقطعات جانبی این کنسول ها میباشد.ما برای رفاه حال مشتریان عزیز فروشگاهی را تاسیس کرده ایم که از صفر تاصد نیاز های شما که مربوط به پلی استیشن میباشد را  بتوانیم فراهم کنیم.